Diesis Network lansează campania #30under30 dedicată tinerilor antreprenori sociali care au dezvoltat afaceri cu un impact pozitiv la nivel social, economic și de mediu.
Scopul campaniei îl reprezintă colectarea a 30 de povești de success despre afaceri dezvoltate de antreprenori cu vârsta sub 30 de ani (aceasta este vârsta creării întreprinderii sociale).
Obiectivele campaniei
- Aflarea unor mai multe informații despre afacerile sociale de success. Cum a luat naștere idea? Care este impactul pe care îl are?
- -Colectarea unui set de bune practici care vor fi incluse într-o cercetare despre profilul noului antreprenor.
- -Promovarea potențialului pe care tânăra generație îl are în ceea ce privește dezvoltarea antreprenoriatului social și a oportunităților acestui tip de antreprenoriat pentru tineri și pentru comunități.
Cum poți participa
Dacă ești un tânăr antreprenor, și dacă aveai sub 30 de ani când ai înființat afacerea, suntem dornici să îți aflăm povestea.
Completează chestionarul de înscriere până pe 4 aprilie https://docs.google.com/forms/d/1FVxbWBEtPAIrnQwpoNNNm1vx2BGuicIVYE7FRTABZps/edit
Ce ne dorim să știm și să înțelegem mai bine
- Informații depre afacerea ta socială,
- Legătura dintre comunitate și beneficiari,
- Impactul pe care îl are asupra comunității,
- Abilitățile și instrumentele pe care le folosești pentru crearea și dezvoltarea afacerii
- Dificultățile întâmpinate în creare și dezvoltarea afacerii.
Care sunt beneficiile tale
- Afacerea ta și profilul tău vor fi parte dintr-o colecție de bune practici incluse într-o cercetare realizată de Diesis Network;
- Afacerea ta va fi promovată în cadrul rețelei Diesis Network și pe canalele lor de comunicare
- Vei avea șansa ca, la rândul tău, să afli mai multe despre alte întreprinderi sociale dezvoltate de persoane tinere.